torsdag 17 februari 2011

RIP Henrik

Idag är sorgens dag på Grevlunda, då våran allra bästa (och enda för den delen) stallkatt Henrik har dött. Jag är i vanliga fall inte speciellt förtjust i katter men Henrik han var fin han. Idag har jag kört min fjärde körlektion med lastbil, jag börjar bli riktigt bra nu, det känns som det inte är alltför långt kvar till ett körkort nu =) Peder har varit borta idag, så vi har hjälpts åt att motionera hans hästar, jag stod för longering av Arctic, han var väldigt pigg och spenderade mest tid åt att pipa och bocka men det är ju alltid kul när dom är glada! Kvällen spenderades med Emma¨, Lina och Annis vi åkte till Simirishamn och köpte pizza som vi åt hos Linas mamma och kollade på sveriges sämsta bilförare, sjukt roligt program. Nu är det dags att sova!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar