torsdag 10 februari 2011

Borås

Nu är jag framme i Borås. Nu har äntligen nästan all snö försvunnit hemma och man får nästan lite vårkänslor, men den känslan försvann snabbt när man kom fram till Borås, för här snöade det för fullt. Jag och Karin åkte först i Blå Pärlan med Arctic, Danny, Holliday och Lavinio och vi han lagom lasta ur, linda av, sätta upp boxgardiner och komma iordning innan Lisen och Peder kom med Cissi och Lisens hästar Matrix och Sture. Som tur var har vi fått boxar i innestallar här, vilket jag är väldigt glad för så slipper man i alla fall frusna vattenhinkar.

Nu har jag precis landat i lastbilen, snart ska jag gå upp och kolla om hästarna har lagom mycket täcken på sig och sedan blir det sängen, klassen börjar klockan 7 imorgon och eftersom Peder anmälde Danny först idag kommer han garanterat vara först.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar