måndag 28 juni 2010

Rotterdam!!

Jaha.....ett tag sen jag skrev sist nu igen.... Men telefonen dog, och ville inte starta igen.... Men vad har hänt.... Först var det träning hos Hans det gick bra, hästar såg väldigt fina ut.... På tisdagen drog vi vidare till Rotterdam, skönt att vara i tid... Kanske lite väl tidigt, för besiktningen var inte förrän på onsdag kväll. Men det är en fördel att koma bland de första till tävlings platsen för då kan man ta de bästa boxarna.....
Hästarna hade lite otur, med nåt nedslag hela tiden men hoppade bra. Malte och Holliday var felfria i sina sista starter och fick varsin placering.
På söndag kvällen började vi köra hemåt igen, så var vi hemma på tisdagen..... Skönt att komma hem igen, men lite sorgligt också för min del.... De här var de sista tävlingarnaför mig.... Har bestämt mig för att sluta och hitta på något nytt..... Så detta blir mitt sista blogginlägg, och nu får Malin Peders nya hästskötare ta över..... anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar