måndag 5 juli 2010

Hej allihopa!

Hej! Jag heter Malin och jag är Peders nya hästskötare. Jag är 23 år och har jobbat hos Pontus Westergren i 3,5 år innan jag börjarde hos Peder. Nu har jag varit på Grevlunda i snart 3 veckor och jag trivs hur bra som helst. Jag började med att åka med till Rotterdam och var där tillsammans med Anna, jätteskönt att vara med på en tävling med henne och lära mig hur det är att vara med Peder på tävling. Sen jag kom hem igen har det varit full fart med att lära mig alla rutiner och lära känna hästarna men allt känns bra.

Idag har Hans Horn, Svergies landslagstränare varit här och haft träning för Peder, Lisen och Helena Lundbäck. Peder har hoppat Holliday, Arctic, Maloubet och Niveau som ska gå Falsterbo och han tyckte att alla kändes jättebra! Nu återstår bara att packa i det sista i lastbilen och bada och fixa iordning hästarna och på onsdag morgon rullar vi mot Falsterbo.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar