fredag 5 november 2010

Flyinge

Nu är vi på plats i Flyinge, vi har uppstallning här trots att vi bara har lite drygt 1 timme hem något jag tycker är väldigt skönt, att slippa packa i och ur lastbilen hela tiden. Den här gången är det Cissi, Danny och Arctic som är med, Arctic gör sin första tävling sen VM, känns bra att han är med igen, det kändes lite konstigt att han inte var med sist. När vi kom var hann jag knappt packa upp någonting utan var tvungen att gå och besiktiga Danny direkt och sen göra iorning honom för hans start. Han hoppade 1,30 och han var felfri. När jag kom tillbaka med honom från banan, då har Karin packat ur alla mina grejer, satt upp boxgardiner och gjort iordning i min tackbox, då blir man glad, tack Karin! Arctic hoppade 1,35 och han tyckte att det var jätteroligt! Desssutom var han dubbelnolla och jättefin! Cissi hoppade också 1,35 och hon rev sista hindret. Efter vi hade gjort klart hästarna och stallet gick vi och åt med Jens hästskötare My och Jenny, mycket trevligt. Skönt att vara klar i tid idag, men imorgon kommer det förmodligen bli sent!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar