tisdag 9 november 2010

Det var väldigt sena kvällar i Flyinge lördag och söndag- Men det gick i alla fall bra, Cissi var tvåa i GP-kvalet och Arctic kom 7:a i lilla finalen, efter en snabb runda i omhoppningen, tyvärr rullade bommen på sista hindret ner. Tyvärr gjorde Peder illa foten, så han kunde inte rida Grand Prix. Här har det varit storm i två dagar nu så vi har knappt kunnat ha hästarna ute i hagen. Idag har jag longerat Danny och Malte och Arctic fick lösgaloppera idag, det tyckte han var jätteroligt. Jag har även lärt Sparven att gå i skrittmaskinen hon var jättedukti och fattade på en gång vad hon skulle göra. Jag har även börjat plugga körkortsteori för lastbilskortet, känns skönt att äntligen komma igång med det!

Malin

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har en fråga angående Cissis skydd, jag tyckte att de såg så himla snygga ut nu när jag såg henne med Peder i helgen. Vad är det för märke etc?

    SvaraRadera