söndag 15 augusti 2010

Bättring lovas!

Jag vet, jag vet! Det har varit väldigt dåligt med bloggandet på sistone men skärpning utlovas! Jag kom hem från Dublin i onsdags kväll efter en lång hemresa. Var förbi Jonas som kollade på Actrice och inte kunde hitta något fel. Hon stod ju med ett tjockt ben på söndagen i Hickstead så vi var rädda att det var den gamla skadan från Rom som hade gått upp igen. Nu väntar MRI- röntgen i Uppsala på torsdag och sedan ännu ett veterinär besök innan vi vet säkert att det inte är något som är fel, bara att hålla tummarna alltså!
På hemmaplan har allt flutit på som vanligt, Rebecca är hemma på tre veckors semester så vår återkommande hjälp i stallet Emma är här ett par veckor och jobbar.
Jag hämtade upp Tore på vägen hem också, nu är det slutbetäckt för den här gången och han får vara kvar hos oss nu.
Till helgen åker Malin ner till Skåne och tävlar med Tamina, Uffe och Myran. Jag stannar hemma med Actrice och de andra hästarna, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar