söndag 11 april 2010

Tillbaka på hemmaplan




Ett par kilo mer, lite brunbrändare och en bruten fot senare kom jag hem från en lyckad semester. Den brutna foten tillhörde dock inte mig utan Emma som jobbar hos Christian Ahlmann, operation och gips i minst sex veckor lyder domen för henne, inte så kul!

Hämtade lastbilen i Holland på vägen hem, nu är allt fixat och den är i toppskick igen! Födelsedagsdax på gården, i torsdags fyllde Pelle 65 år och i lördags Malin 35. I går var det dags för surpriseparty för Pelle på en resturang inne i stan, väldigt trevligt!

I dag har det varit härligt vårväder med sol hela dagen, jag och Rebecca skrittade ut och det var faktiskt riktigt skönt!

Glöm inte att va med i youtubekampen som pågår nu, mitt bidrag är en fin liten film på Flippan som jag hittade. http://www.youtube.com/watch?v=eT3XNkTND_k&feature=related

1 kommentar:

  1. Kul att min snygga häck syns ca 1.5 minuter in i filmen. Fast det är ju inte Flppan utan Ellan! När ses vi, jag måste få höra allt om resan och Emmas fot.. Kram Fia

    SvaraRadera